Πως δηλώνω τα κέρδη από στοίχημα στην φορολογική δήλωση
casino > κερδη απο φρουτακια φορολογια
– 80 εκατ. Ωστόσο από το 2027 και σε πλήρη 12μηνη εφαρμογή, ο στόχος είσπραξης επιπλέον φορολογικών εσόδων τοποθετείται στα 100 εκατ. ευρώ, όπως ανακοινώθηκε από τον Πρωθυπουργό.Νωρίτερα ο. κ. Μητσοτάκης ανέφερε συγκεκριμένα πως «το κόστος της πρωτοβουλίας νομίζω ότι είναι ανάγκη να καλυφθεί όχι μόνο από τα δημόσια ταμεία, αλλά και από τομείς που παρουσιάζουν αυξημένη κερδοφορία, έχοντας ωστόσο μικρότερο κοινωνικό αποτύπωμα. Έτσι, στο εξής τροποποιείται η φορολόγηση των κερδών στους παίκτες διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών «τύπου καζίνο», ώστε να εξασφαλιστούν 100 εκατομμύρια».Αναφορικά με την κλίμακα φορολόγησης και τις επιπλέον λεπτομέρειες εφαρμογής του μέτρου, θα ανακοινωθεί από τους αρμόδιους υπουργούς κατά την εξειδίκευση των μέτρων.Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr Σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney, το μέτρο της επιπλέον φορολόγησης κερδών στα διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια «τύπου καζίνο», δεν θα είναι προσωρινό αλλά μόνιμο και ο στόχος είναι να αποφέρει επιπλέον έσοδα 100 εκατ. ευρώ ετησίως. Με δεδομένο ότι για την τρέχουσα χρονιά, πρώτη της εφαρμογής του νέου φορολογικού πλαισίου, θα ξεκινήσει στο αμέσως επόμενο διάστημα, εκτιμάται πως θα αποδώσει περί τα 70 εκατ. – 80 εκατ. Ωστόσο από το 2027 και σε πλήρη 12μηνη εφαρμογή, ο στόχος είσπραξης επιπλέον φορολογικών εσόδων τοποθετείται στα 100 εκατ. ευρώ, όπως ανακοινώθηκε από τον Πρωθυπουργό. Νωρίτερα ο.
| Απαραίτητο Έγγραφο/Άδεια |
Κόστος (κατά προσέγγιση) |
Διαδικασία / Σχόλια |
| Άδεια Εγκατάστασης Τυχερών Παιχνιδιών |
500€ - 2.000€+ (ετησίως) |
Εξαρτάται από περιοχή και αριθμό μηχανημάτων. |
| Άδεια Λειτουργίας Καφέ/Εστιατορίου |
Υφιστάμενη |
Πρέπει να υπάρχει ήδη. |
| Σύμβαση Μίσθωσης Χώρου με ιδιοκτήτη |
Δικηγορικά έξοδα |
Πρέπει να προβλέπει τοποθέτηση μηχανημάτων. |
| Εγγραφή στο ΦΠΣ (ΓΕΜΗ) |
Δωρεάν / Σταθερό τέλος |
Για τη φορολογική δήλωση εσόδων. |
κ. Μητσοτάκης ανέφερε συγκεκριμένα πως «το κόστος της πρωτοβουλίας νομίζω ότι είναι ανάγκη να καλυφθεί όχι μόνο από τα δημόσια ταμεία, αλλά και από τομείς που παρουσιάζουν αυξημένη κερδοφορία, έχοντας ωστόσο μικρότερο κοινωνικό αποτύπωμα. Έτσι, στο εξής τροποποιείται η φορολόγηση των κερδών στους παίκτες διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών «τύπου καζίνο», ώστε να εξασφαλιστούν 100 εκατομμύρια». Αναφορικά με την κλίμακα φορολόγησης και τις επιπλέον λεπτομέρειες εφαρμογής του μέτρου, θα ανακοινωθεί από τους αρμόδιους υπουργούς κατά την εξειδίκευση των μέτρων. Παρακαλούμε να μας γνωρίσετε τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη νομιμοποίησή τους και σε ποιον κωδικό του εντύπου Ε1 καταχωρούνται.
Οι διαφορετικές στρατηγικές στον κόσμο του καζίνο
– 80 εκατ. Ωστόσο από το 2027 και σε πλήρη 12μηνη εφαρμογή, ο στόχος είσπραξης επιπλέον φορολογικών εσόδων τοποθετείται στα 100 εκατ. ευρώ, όπως ανακοινώθηκε από τον Πρωθυπουργό.Νωρίτερα ο. κ. Μητσοτάκης ανέφερε συγκεκριμένα πως «το κόστος της πρωτοβουλίας νομίζω ότι είναι ανάγκη να καλυφθεί όχι μόνο από τα δημόσια ταμεία, αλλά και από τομείς που παρουσιάζουν αυξημένη κερδοφορία, έχοντας ωστόσο μικρότερο κοινωνικό αποτύπωμα.
Φορολογικός Συντελεστής
Έτσι, στο εξής τροποποιείται η φορολόγηση των κερδών στους παίκτες διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών «τύπου καζίνο», ώστε να εξασφαλιστούν 100 εκατομμύρια».Αναφορικά με την κλίμακα φορολόγησης και τις επιπλέον λεπτομέρειες εφαρμογής του μέτρου, θα ανακοινωθεί από τους αρμόδιους υπουργούς κατά την εξειδίκευση των μέτρων.Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr Σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney, το μέτρο της επιπλέον φορολόγησης κερδών στα διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια «τύπου καζίνο», δεν θα είναι προσωρινό αλλά μόνιμο και ο στόχος είναι να αποφέρει επιπλέον έσοδα 100 εκατ. ευρώ ετησίως. Με δεδομένο ότι για την τρέχουσα χρονιά, πρώτη της εφαρμογής του νέου φορολογικού πλαισίου, θα ξεκινήσει στο αμέσως επόμενο διάστημα, εκτιμάται πως θα αποδώσει περί τα 70 εκατ. – 80 εκατ. Ωστόσο από το 2027 και σε πλήρη 12μηνη εφαρμογή, ο στόχος είσπραξης επιπλέον φορολογικών εσόδων τοποθετείται στα 100 εκατ.
Ο ουκρανικός στρατός ανακοίνωσε ότι έπληξε τα ρωσικά διυλιστήρια του Σαρατόφ
ευρώ, όπως ανακοινώθηκε από τον Πρωθυπουργό. Νωρίτερα ο. κ. Μητσοτάκης ανέφερε συγκεκριμένα πως «το κόστος της πρωτοβουλίας νομίζω ότι είναι ανάγκη να καλυφθεί όχι μόνο από τα δημόσια ταμεία, αλλά και από τομείς που παρουσιάζουν αυξημένη κερδοφορία, έχοντας ωστόσο μικρότερο κοινωνικό αποτύπωμα. Έτσι, στο εξής τροποποιείται η φορολόγηση των κερδών στους παίκτες διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών «τύπου καζίνο», ώστε να εξασφαλιστούν 100 εκατομμύρια». Λάβετε υπόψιν σας ότι στο κέρδος που αποκτά από το εξωτερικό δεν έχει γίνει παρακράτηση φόρου και ότι δεν διατηρεί λογαριασμό σε χώρα του εξωτερικού. Θα πρέπει να αποδοθεί κάποιος φόρος πριν την υποβολή της δήλωσης Ε1; Εάν ναι, σε ποια χώρα και ποια είναι η διαδικασία; Αλλαγές στη φορολόγηση των κερδών των παικτών από τυχερά παίγνια δρομολογεί το υπουργείο Οικονομικών με στόχο να ενισχύσει τα έσοδα του κράτους και να διορθώσει αστοχίες του πρόσφατου παρελθόντος.
Φορολόγηση κερδών από καζίνο με άδεια εξωτερικού
Στα 100 ευρώ ο φόρος θα είναι 0 ευρώ. Αν λοιπόν κατέθεσες 200€ και τα συνολικά σου κέρδη ήταν 2000€, δηλαδή καθαρός κέρδος 1800€, τότε θα φορολογηθείς για 0% μέχρι 100€ για το 15% μέχρι 500€ και 20% για το κέρδος 1400€. Αν και το στοίχημα δεν ανήκει στα παιχνίδια live casino επειδή ενδιαφέρει πολλούς αναγνώστες μας θα αναφέρω και τι ισχύει και στο στοίχημα. Από τον Ιούλιο του 2021 η φορολόγηση στο στοίχημα γίνεται ανά δελτίο και όχι ανά στήλη και ισχύουν τα εξής: Καθαρά κέρδη ανά δελτίο έως και €100: 0% (αφορολόγητο) Καθαρά κέρδη ανά δελτίο από €100,01 έως €200: 2,5% (στο ποσό που υπερβαίνει τα 100€ του καθαρού κέρδους) Καθαρά κέρδη ανά δελτίο από €200,01 έως €500: 5% (στο ποσό που υπερβαίνει τα 200€ του καθαρού κέρδους) Καθαρά κέρδη ανά δελτίο από €500,01 και πάνω: 7,5% (στο ποσό που υπερβαίνει τα 500€ του καθαρού κέρδους). Το θετικό όσον αφορά στην φορολογική δήλωση σου για τυχόν κέρδη από τυχερά παιχνίδια είναι ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τίποτα καθώς φορολογείσαι άμεσα. Ειδικότερα, θα αλλάξει η κλίμακα στην φορολόγηση των κερδών των παικτών σε 13 επίγεια παιχνίδια του ΟΠΑΠ (Τζόκερ, Κίνο, Λόττο, Πρότο κ.α.). Από τη διαδικασία εξαιρείται το αθλητικό στοίχημα. Τον περασμένο Ιούλιο είχε αλλάξει η φορολογία και οι κλίμακες είχαν διαμορφωθεί ως εξής: για κέρδη έως 100 ευρώ ο συντελεστής ήταν μηδενικός, από 101-200 ευρώ ο συντελεστής ήταν 2,5%, για κέρδη μεταξύ 201-500 ευρώ ο συντελεστής ήταν 5% και για κέρδη πάνω από 500 ευρώ ο φόρος καθορίστηκε στο 7,5%.
- Φορολογική υποχρέωση και για μικρά ποσά από μηχανήματα σε καφετέριες
- Χρήση ηλεκτρονικού ταξιδιωτικού πιστοποιητικού για κέρδη διακοπών
- Απαγορευτική ρήτρα για ανάκληση κερδών σε περίπτωση φοροδιαφυγής
- Συμπληρωματικός φόρος 5% για κέρδη από μη αδειοδοτημένους χώρους
- Αναγνώριση κερδών σε κρυπτονομίσματα ως περιουσιακό στοιχείο
Στόχος ήταν να αυξηθούν τα έσοδα του κράτους μέρος των οποίων (περίπου 50 εκατ) θα χρηματοδοτούσαν επαγγελματικά και ερασιτεχνικά αθλητικά σωματεία. Ο στόχος δεν επετεύχθη και με τροπολογία που αναμένεται άμεσα από τον υφυπουργό οικονομικών Απόστολο Βεσυρόπουλο οι συντελεστές θα μεταβληθούν.
Φορολογία κερδών από τυχερά παιχνίδια
Υπάρχει επιπλέον φορολόγηση από το κράτος μόνο που στην περίπτωση τα κέρδη σου υπερβαίνουν τα 12.000€ για ένα έτος. Μόνο σε αυτό το ενδεχόμενο, αυτό που οφείλεις να κάνεις είναι να ζητήσεις μια βεβαίωση κερδών για το εν λόγω έτος από το καζίνο live που αποκόμισες τα κέρδη. Είναι ένα έγγραφο που κάθε live casino έχει την υποχρέωση να σου δώσει έτσι ώστε να την συμπεριλάβεις στην φορολογική σου δήλωση και να είσαι αυτό που λέμε “καθαρός ουρανός”! Δείτε ΕΔΩ τις καλύτερες προσφορές* της ημέρας! Η υψηλή φορολογία είναι ο βασικός λόγος που οι παίκτες τυχερών παιγνίων κατευθύνονται στον παράνομο τζόγο ο οποίος υπολογίζεται ότι στην χώρα μας αγγίζει τα 1,4 δισ. Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα κλίμακα θα έχει ως εξής: μηδενικός συντελεστής για κέρδη έως 100 ευρώ, 5% για κέρδη από 101-200 ευρώ, 10% για κέρδη από 201-500 ευρώ και 15% για κέρδη άνω των 500 ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι οι συντελεστές που είχαν αντικατασταθεί τον περασμένο Ιούλιο προέβλεπαν μηδενικό φόρο για τα πρώτα 100 ευρώ κέρδους,15% για κέρδη από 101-500 ευρώ και 20% για κέρδη άνω των 500 ευρώ. Το γιατί οι στόχοι του οικονομικού επιτελείου δεν επετεύχθησαν εξηγούνται στο παρακάτω παράδειγμα: Αν ένας νικητής του Τζόκερ κέρδιζε 1 εκατ ευρώ, με την παλιά φορολογία θα έπρεπε να πάρει στο χέρι 800.000 ευρώ και το δημόσιο 200.000 ευρώ φόρο (συντελεστής 20%).Με τη φορολογία του Ιουλίου ο νικητής έπαιρνε στο χέρι 925.000 και το κράτος 75.000 ευρώ (συντελεστής 7,5%).
Φορολογία κερδών από τυχερά παιχνίδια live
Παρόλο που η αγορά τυχερών παιγνίων έχει ρυθμιστεί από το 2018, είναι πολλοί εκείνοι που δεν γνωρίζουν την φορολογία των κερδών από τα τυχερά παιχνίδια στα live casino και με ποιο τρόπο ένας παίκτης οφείλει να δηλώσει τυχόν κέρδη που έχει αποκτήσει. Σε αυτό το άρθρο θα σου λύσω κάθε απορία. Αν λοιπόν ανήκεις στους τυχερούς παίκτες που έχουν βγει κερδισμένοι παίζοντας σε κάποιο καζίνο live, τότε θα πρέπει σαν φορολογούμενος πολίτης να πληρώσεις το νόμιμο ποσοστό σου στο κράτος. Σύμφωνα με τον νόμο 4141/2013 ο οποίος δημοσιεύτηκε στο Α’ 81 ΦΕΚ, οι φόροι τυχερών παιχνιδιών χωρίζονται στις 3 παρακάτω κατηγορίες. Να τονίσω το εξής: Τα προαναφερόμενα ποσοστά κερδών ορίζονται χρονικά σε μια παικτική συνεδρία.
Μπορώ να δηλώσω τις δαπάνες για στοίχημα στον φόρο εισοδήματος;
Σε περίπτωση που δεν γνωρίζεις τον συγκεκριμένο όρο, θα στο αναλύσω παρακάτω: Παικτική συνεδρία ορίζεται το χρονικό διάστημα από τη στιγμή που συνδέεις την ατομική κάρτα παίκτη που έχεις σε κάποιο επίγειο μηχάνημα, μέχρι την στιγμή που θα αποσυνδεθείς. Ως μέγιστο χρονικό διάστημα μιας παικτίκης συνεδρίας ορίζονται οι 24 ώρες. Όσον αφορά στα online live casino τα πράγματα είναι διαφορετικά. Το κάθε καζίνο ορίζει εκείνο ατομικά τι είναι μια παικτική συνεδρία και δεν έχει να κάνει με το πότε έκανες εσύ log in. Αυτή την πληροφορία θα την βρεις στους όρους και προϋποθέσεις του live casino.
Πόσο κοστίζει η άδεια για online καζίνο στην Ελλάδα;
Αν πάλι επιθυμείς να κάνεις κάποια ανάληψη την στιγμή που βρίσκεσαι σε ένα μπόνους* τότε η φορολόγηση πραγματοποιείται άμεσα. Η παικτική σου συνεδρία αρχίζει από την στιγμή που συνδέθηκες στο μηχάνημα και ισχύει για τις επόμενες 24 ώρες. Αν και υπάρχει γκρίνια από πολλούς παίκτες κουλοχέρηδων σχετικά με το πόσο δίκαιο είναι όλο αυτό, η πραγματικότητα είναι η εξής: Στα 100 ευρώ ο φόρος θα είναι 0 ευρώ. Αν λοιπόν κατέθεσες 100€ και τα συνολικά σου κέρδη ήταν 1000€, δηλαδή καθαρός κέρδος 900€, τότε θα φορολογηθείς για 0% μέχρι 100€ για το 15% μέχρι 500€ και 20% για το κέρδος 300€. Αν ήλπιζες στην ρουλέτα να ισχύει κάτι διαφορετικό θα σε απογοητεύσω. Αρα, στο κρατικό κορβανά έμπαιναν 125.000 ευρώ λιγότερα. Τον περασμένο Αύγουστο για τα διαδικτυακά παιχνίδια τύπου καζίνο (ρουλέτα, μπλακ τζακ cas froytakia sta agglika κ.α) τέθηκε ανώτατο όριο πονταρίσματατος στα 2 ευρώ. Από τότε ο τζίρος των παιχνιδιών υποχώρησε κατά 30%, όπως και τα ακκαθάριστα έσοδα των εταιρειών (GGR) που φορολογούνται με 35%. Οι διαδικτυακοί πάροχοι που πρόσφατα είχαν αδειοδοτηθεί διαμαρτυρήθηκαν υποστηρίζοντας ότι το μέτρο ωθεί τους παίκτες στον παράνομο ηλεκτρονικό τζόγο. Η Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ) ανέθεσε στην Ernst & Young τη διεξαγωγή έρευνας για το προφίλ των παικτών στα συγκεκριμένα παιχνίδια. Σύμφωνα με την έρευνα, πριν επιβληθεί το μέτρο περίπου το 90% των παικτών δεν ποντάριζαν πάνω από 2 ευρώ. Μόνο το 10% ξόδευε περισσότερα αλλά έκανε το 50% του τζίρου των παιχνιδιών. Αυτό το 10% από τον περιορισμό του πονταρίσματος στράφηκε στα παράνομα παίγνια. Τώρα το υπουργείο Οικονομικών εξετάζει την αύξηση του ορίου του πονταρίσματος και η Ernst & Young έχει υποβάλει σενάρια θέτοντας ένα εύρος 5-30 ευρώ αναλύοντας τις επιπτώσεις στα φορολογικά έσοδα και στη συμπεριφορά των παικτών. Πρέπει να επισημανθεί ότι οι παραπάνω αλλαγές δεν επηρεάζουν το διαδικτυακό στοίχημα για το οποίο δεν υπάρχει όριο, ενώ το 2ευρω ως ανώτατο όριο πονταρίσματος θα παραμείνει στα παιχνίδια VLTs του ΟΠΑΠ. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας ο τζίρος στα πρακτορεία του ΟΠΑΠ υποχώρησε κατά 36%. Σκέψη του Υπουργείου Οικονομικών για να τονωθεί ο τζίρος των 4.000 πρακτόρων που είναι απλωμένοι σε όλη την Ελλάδα είναι η εισαγωγή του Eurojackpot και στη χώρα μας. Πρόκειται για το Ευρωπαϊκό Λόττο που διεξάγεται ήδη σε 18 ευρωπαϊκές χώρες και μοιράζει έπαθλα έως 120 εκατ ευρώ. Το παιχνίδι αν θα έρθει στην Ελλάδα θα ενταχθεί στα επίγεια παιχνίδια του ΟΠΑΠ.
- Καταβολή φόρου εισοδήματος για συνολικό ετήσιο κέρδος άνω των 12.000 ευρώ
- Απαίτηση απόδειξης/απόδειξης για τυχόν έλεγχο από εφορία
- Φορολογική δήλωση εντός 30/6 για κέρδη προηγούμενου έτους
- Δυνατότητα έκπτωσης 100 ευρώ για αγορά νέου τζόκερ ή μηχανήματος
Η πρωτοβουλία αυτή εκτιμάται ότι θα ευνοήσει και τις τρεις πλευρές: Τους πράκτορες που θα προσφέρουν στους παίκτες μια δημοφιλή επιλογή, τον ΟΠΑΠ που θα ενισχύσει και αυτός τους τζίρους του αλλά και το δημόσιο καθώς τα ακκαθάριστα έσοδα GGR του παιχνιδιού θα φορολογούνται με συντελεστή 35% και όχι με 5% όπως τα υπόλοιπα επίγεια παιχνίδια του ΟΠΑΠ. Ο ΟΠΑΠ θα πληρώσει για να πάρει την εκμετάλλευση του Eurojackpot. H κλήρωση του Ευρωπαϊκού Λόττο γίνεται μια φορά την εβδομάδα. Η εισαγωγή του παιχνιδιού δεν έχει αποφασιστεί οριστικά αλλά θεωρείται ότι τα οποία εμπόδια υπάρχουν θα ξεπεραστούν και ενδεχομένως το παιχνίδι να κάνει πρεμιέρα στη χώρα μας στις αρχές του Καλοκαιριού.
- Δήλωση κερδών από φρουτάκια στο εξωτερικό με βάση τη φορολογική κατοικία
- Χρήση διπλής φορολογίας σύμφωνα με συμβάσεις για αποφυγή διπλής φορολόγησης
- Καταβολή φόρου στην Ελλάδα για κέρδη από offshore πλατφόρμες
- Υποχρέωση αναφοράς τραπεζικών λογαριασμών στο εξωτερικό για πληρωμές κερδών
Παρόλο που η αγορά τυχερών παιγνίων έχει ρυθμιστεί από το 2018, είναι πολλοί εκείνοι που δεν γνωρίζουν την φορολογία των κερδών από τα τυχερά παιχνίδια στα live casino και με ποιο τρόπο ένας παίκτης οφείλει να δηλώσει τυχόν κέρδη που έχει αποκτήσει.
| Είδος Δαπάνης |
Εκτίμηση Μηνιαίου Κόστους |
Σχόλια |
| Μίσθωση Χώρου (σε καφέ) |
200€ - 600€ |
Συνήθως ποσοστιαία συμφωνία επί των κερδών. |
| Ρεύμα & Συντήρηση |
50€ - 150€ |
Εξαρτάται από τις ώρες λειτουργίας. |
| Απόσβεση Αγοράς Μηχανήματος |
100€ - 300€ |
Με βάση αρχική τιμή 3.000€ - 8.000€ και ωφέλιμη ζωή. |
| Λογιστικές & Διαχειριστικές Υπηρεσίες |
100€ - 250€ |
Για φορολογική δήλωση και διαχείριση. |
Σε αυτό το άρθρο θα σου λύσω κάθε απορία. Αν λοιπόν ανήκεις στους τυχερούς παίκτες που έχουν βγει κερδισμένοι παίζοντας σε κάποιο καζίνο live, τότε θα πρέπει σαν φορολογούμενος πολίτης να πληρώσεις το νόμιμο ποσοστό σου στο κράτος. Σύμφωνα με τον νόμο 4141/2013 ο οποίος δημοσιεύτηκε στο Α’ 81 ΦΕΚ, οι φόροι τυχερών παιχνιδιών χωρίζονται στις 3 παρακάτω κατηγορίες. Να τονίσω το εξής: Τα προαναφερόμενα ποσοστά κερδών ορίζονται χρονικά σε μια παικτική συνεδρία. Σε περίπτωση που δεν γνωρίζεις τον συγκεκριμένο όρο, θα στο αναλύσω παρακάτω: Παικτική συνεδρία ορίζεται το χρονικό διάστημα από τη στιγμή που συνδέεις την ατομική κάρτα παίκτη που έχεις σε κάποιο επίγειο μηχάνημα, μέχρι την στιγμή που θα αποσυνδεθείς. Ως μέγιστο χρονικό διάστημα μιας παικτίκης συνεδρίας ορίζονται οι 24 ώρες.
- Δήλωση κερδών από αυτοματισμούς φρουτάκια σε ειδική κατηγορία τυχερών παιχνιδιών
- Ο φόρος κερδών υπολογίζεται με κλιμακωτό συντελεστή 10% έως 45%
- Απαλλαγή φόρου για επιταγές κερδών έως 100 ευρώ ανά συναλλαγή
- Υποχρεωτική συμπλήρωση πεδίου "Τύχη" στην Ε1 φορολογική δήλωση
- Προσαύξηση 10% για καθυστερημένη δήλωση κερδών
Όσον αφορά στα online live casino τα πράγματα είναι διαφορετικά. Το κάθε καζίνο ορίζει εκείνο ατομικά τι είναι μια παικτική συνεδρία και δεν έχει να κάνει με το πότε έκανες εσύ log in. Αυτή την πληροφορία θα την βρεις στους όρους και προϋποθέσεις του live casino. Αν πάλι επιθυμείς να κάνεις κάποια ανάληψη την στιγμή που βρίσκεσαι σε ένα μπόνους* τότε η φορολόγηση πραγματοποιείται άμεσα. Η παικτική σου συνεδρία αρχίζει από την στιγμή που συνδέθηκες στο μηχάνημα και ισχύει για τις επόμενες 24 ώρες. Αν και υπάρχει γκρίνια από πολλούς παίκτες κουλοχέρηδων σχετικά με το πόσο δίκαιο είναι όλο αυτό, η πραγματικότητα είναι η εξής: Στα 100 ευρώ ο φόρος θα είναι 0 ευρώ. Αν λοιπόν κατέθεσες 100€ και τα συνολικά σου κέρδη ήταν 1000€, δηλαδή καθαρός κέρδος 900€, τότε θα φορολογηθείς για 0% μέχρι 100€ για το 15% μέχρι 500€ και 20% για το κέρδος 300€. Αν ήλπιζες στην ρουλέτα να ισχύει κάτι διαφορετικό θα σε απογοητεύσω. Στα 100 ευρώ ο φόρος θα είναι 0 ευρώ. Αν λοιπόν κατέθεσες 200€ και τα συνολικά σου κέρδη ήταν 2000€, δηλαδή καθαρός κέρδος 1800€, τότε θα φορολογηθείς για 0% μέχρι 100€ για το 15% μέχρι 500€ και 20% για το κέρδος 1400€. Αν και το στοίχημα δεν ανήκει στα παιχνίδια live casino επειδή ενδιαφέρει πολλούς αναγνώστες μας θα αναφέρω και τι ισχύει και στο στοίχημα. Από τον Ιούλιο του 2021 η φορολόγηση στο στοίχημα γίνεται ανά δελτίο και όχι ανά στήλη και ισχύουν τα εξής: Καθαρά κέρδη ανά δελτίο έως και €100: 0% (αφορολόγητο) Καθαρά κέρδη ανά δελτίο από €100,01 έως €200: 2,5% (στο ποσό που υπερβαίνει τα 100€ του καθαρού κέρδους) Καθαρά κέρδη ανά δελτίο από €200,01 έως €500: 5% (στο ποσό που υπερβαίνει τα 200€ του καθαρού κέρδους) Καθαρά κέρδη ανά δελτίο από €500,01 και πάνω: 7,5% (στο ποσό που υπερβαίνει τα 500€ του καθαρού κέρδους). Το θετικό όσον αφορά στην φορολογική δήλωση σου για τυχόν κέρδη από τυχερά παιχνίδια είναι ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τίποτα καθώς φορολογείσαι άμεσα.
3. Ταυτοποίηση Λογαριασμού
Οι διαδικτυακοί πάροχοι που πρόσφατα είχαν αδειοδοτηθεί διαμαρτυρήθηκαν υποστηρίζοντας ότι το μέτρο ωθεί τους παίκτες στον παράνομο ηλεκτρονικό τζόγο. Η Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ) ανέθεσε στην Ernst & Young τη διεξαγωγή έρευνας για το προφίλ των παικτών στα συγκεκριμένα παιχνίδια. Σύμφωνα με την έρευνα, πριν επιβληθεί το μέτρο περίπου το 90% των παικτών δεν ποντάριζαν πάνω από 2 ευρώ. Μόνο το 10% ξόδευε περισσότερα αλλά έκανε το 50% του τζίρου των παιχνιδιών. Αυτό το 10% από τον περιορισμό του πονταρίσματος στράφηκε στα παράνομα παίγνια.
19:47 ΟΗΕ: Το Συμβούλιο Ασφαλείας θα συζητήσει την κατάσταση στον Λίβανο το βράδυ της Δευτέρας
Τώρα το υπουργείο Οικονομικών εξετάζει την αύξηση του ορίου του πονταρίσματος και η Ernst & Young έχει υποβάλει σενάρια θέτοντας ένα εύρος 5-30 ευρώ αναλύοντας τις επιπτώσεις στα φορολογικά έσοδα και στη συμπεριφορά των παικτών. Πρέπει να επισημανθεί ότι οι παραπάνω αλλαγές δεν επηρεάζουν το διαδικτυακό στοίχημα για το οποίο δεν υπάρχει όριο, ενώ το 2ευρω ως ανώτατο όριο πονταρίσματος θα παραμείνει στα παιχνίδια VLTs του ΟΠΑΠ. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας ο τζίρος στα πρακτορεία του ΟΠΑΠ υποχώρησε κατά 36%. Σκέψη του Υπουργείου Οικονομικών για να τονωθεί ο τζίρος των 4.000 πρακτόρων που είναι απλωμένοι σε όλη την Ελλάδα είναι η εισαγωγή του Eurojackpot και στη χώρα μας. Πρόκειται για το Ευρωπαϊκό Λόττο που διεξάγεται ήδη σε 18 ευρωπαϊκές χώρες και μοιράζει έπαθλα έως 120 εκατ ευρώ.
20:39 Μακρόν: "Επείγει να σιγήσουν τα όπλα" στον Λίβανο
Το παιχνίδι αν θα έρθει στην Ελλάδα θα ενταχθεί στα επίγεια παιχνίδια του ΟΠΑΠ. Η πρωτοβουλία αυτή εκτιμάται ότι θα ευνοήσει και τις τρεις πλευρές: Τους πράκτορες που θα προσφέρουν στους παίκτες μια δημοφιλή επιλογή, τον ΟΠΑΠ που θα ενισχύσει και αυτός τους τζίρους του αλλά και το δημόσιο καθώς τα ακκαθάριστα έσοδα GGR του παιχνιδιού θα φορολογούνται με συντελεστή 35% και όχι με 5% όπως τα υπόλοιπα επίγεια παιχνίδια του ΟΠΑΠ. Ο ΟΠΑΠ θα πληρώσει για να πάρει την εκμετάλλευση του Eurojackpot. H κλήρωση του Ευρωπαϊκού Λόττο γίνεται μια φορά την εβδομάδα. Η εισαγωγή του παιχνιδιού δεν έχει αποφασιστεί οριστικά αλλά θεωρείται ότι τα οποία εμπόδια υπάρχουν θα ξεπεραστούν και ενδεχομένως το παιχνίδι να κάνει πρεμιέρα στη χώρα μας στις αρχές του Καλοκαιριού. Υπάρχει επιπλέον φορολόγηση από το κράτος μόνο που στην περίπτωση τα κέρδη σου υπερβαίνουν τα 12.000€ για ένα έτος. Μόνο σε αυτό το ενδεχόμενο, αυτό που οφείλεις να κάνεις είναι να ζητήσεις μια βεβαίωση κερδών για το εν λόγω έτος από το καζίνο live που αποκόμισες τα κέρδη. Είναι ένα έγγραφο που κάθε live casino έχει την υποχρέωση να σου δώσει έτσι ώστε να την συμπεριλάβεις στην φορολογική σου δήλωση και να είσαι αυτό που λέμε “καθαρός ουρανός”!
4. Επιλογή Μεθόδου Κατάθεσης
Αναφορικά με την κλίμακα φορολόγησης και τις επιπλέον λεπτομέρειες εφαρμογής του μέτρου, θα ανακοινωθεί από τους αρμόδιους υπουργούς κατά την εξειδίκευση των μέτρων. Παρακαλούμε να μας γνωρίσετε τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη νομιμοποίησή τους και σε ποιον κωδικό του εντύπου Ε1 καταχωρούνται. Λάβετε υπόψιν σας ότι στο κέρδος που αποκτά από το εξωτερικό δεν έχει γίνει παρακράτηση φόρου και ότι δεν διατηρεί λογαριασμό σε χώρα του εξωτερικού. Θα πρέπει να αποδοθεί κάποιος φόρος πριν την υποβολή της δήλωσης Ε1; Εάν ναι, σε ποια χώρα και ποια είναι η διαδικασία; Αλλαγές στη φορολόγηση των κερδών των παικτών από τυχερά παίγνια δρομολογεί το υπουργείο Οικονομικών με στόχο να ενισχύσει τα έσοδα του κράτους και να διορθώσει αστοχίες του πρόσφατου παρελθόντος. Ειδικότερα, θα αλλάξει η κλίμακα στην φορολόγηση των κερδών των παικτών σε 13 επίγεια παιχνίδια του ΟΠΑΠ (Τζόκερ, Κίνο, Λόττο, Πρότο κ.α.).
Από 1/7/2026 οι νέοι φορολογικοί συντελεστές στα κέρδη των παικτών – Η μη φορολόγηση για κέρδη έως 100 ευρώ και οι πάροχοι
Από τη διαδικασία εξαιρείται το αθλητικό στοίχημα. Τον περασμένο Ιούλιο είχε αλλάξει η φορολογία και οι κλίμακες είχαν διαμορφωθεί ως εξής: για κέρδη έως 100 ευρώ ο συντελεστής ήταν μηδενικός, από 101-200 ευρώ ο συντελεστής ήταν 2,5%, για κέρδη μεταξύ 201-500 ευρώ ο συντελεστής ήταν 5% και για κέρδη πάνω από 500 ευρώ ο φόρος καθορίστηκε στο 7,5%. Στόχος ήταν να αυξηθούν τα έσοδα του κράτους μέρος των οποίων (περίπου 50 εκατ) θα χρηματοδοτούσαν επαγγελματικά και ερασιτεχνικά αθλητικά σωματεία. Ο στόχος δεν επετεύχθη και με τροπολογία που αναμένεται άμεσα από τον υφυπουργό οικονομικών Απόστολο Βεσυρόπουλο οι συντελεστές θα μεταβληθούν. Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα κλίμακα θα έχει ως εξής: μηδενικός συντελεστής για κέρδη έως 100 ευρώ, 5% για κέρδη από 101-200 ευρώ, 10% για κέρδη από 201-500 ευρώ και 15% για κέρδη άνω των 500 ευρώ.
20:00 Γερμανία: Το φοιτητικό επίδομα στο επίκεντρο νέας διαμάχης των κυβερνητικών εταίρων
Υπενθυμίζεται ότι οι συντελεστές που είχαν αντικατασταθεί τον περασμένο Ιούλιο προέβλεπαν μηδενικό φόρο για τα πρώτα 100 ευρώ κέρδους,15% για κέρδη από 101-500 ευρώ και 20% για κέρδη άνω των 500 ευρώ. Το γιατί οι στόχοι του οικονομικού επιτελείου δεν επετεύχθησαν εξηγούνται στο παρακάτω παράδειγμα: Αν ένας νικητής του Τζόκερ κέρδιζε 1 εκατ ευρώ, με την παλιά φορολογία θα έπρεπε να πάρει στο χέρι 800.000 ευρώ και το δημόσιο 200.000 ευρώ φόρο (συντελεστής 20%).Με τη φορολογία του Ιουλίου ο νικητής έπαιρνε στο χέρι 925.000 και το κράτος 75.000 ευρώ (συντελεστής 7,5%). Αρα, στο κρατικό κορβανά έμπαιναν 125.000 ευρώ λιγότερα. Τον περασμένο Αύγουστο για τα διαδικτυακά παιχνίδια τύπου καζίνο (ρουλέτα, μπλακ τζακ cas froytakia sta agglika κ.α) τέθηκε ανώτατο όριο πονταρίσματατος στα 2 ευρώ. Από τότε ο τζίρος των παιχνιδιών υποχώρησε κατά 30%, όπως και τα ακκαθάριστα έσοδα των εταιρειών (GGR) που φορολογούνται με 35%. Δείτε ΕΔΩ τις καλύτερες προσφορές* της ημέρας! Η υψηλή φορολογία είναι ο βασικός λόγος που οι παίκτες τυχερών παιγνίων κατευθύνονται στον παράνομο τζόγο ο οποίος υπολογίζεται ότι στην χώρα μας αγγίζει τα 1,4 δισ.